about this girl :D

My photo
"Red Rose" Red is the color of which I will bear. Like the color of a rose it tells that I am true. For me to state anything else is quite false. My love for you runs more deep and more true than the glorius color of a red rose. It runs more deep than the bluest ocean or the widest sea. My love for you will always be there, even though I may not be. If you are to forgive me then the love that I have for you will pour over you and fill your veins untill the blood that now flows in them will now be my love. It is so strong that the moment that I stand up it knocks me down. I've never met anyone quite like you. You are the only thing that keeps me living. You are the only thing that is running through my body. My body, mind and soul are taken over by your power. Your love is the thing that makes my heart beat, Every second that you're not there it slows down 1 beat, When I hear your voice again my heart beats faster hoping for your return.

Monday, March 14, 2011

mengecat kelas . yeaah :)

hari nih cat kelas . kena bangun pagi . kenaa mandi pagi butaa sejuk sejuk . haha ! kenaa makan pagi . kenaa bawakk surat khabar lama . kenaa bersedia untuk cat kelas (taa cat punn , tengokk jee) aku kenaa lap tingkap , main paip air (seperti biasa yaa) like kids ! de seorang kawan baikk aku nih , nama diaa iejah ,. dy baik . naa tahu kenapa aku cakap dy baik ? sebab hari nihh dy datang lambat sesangat . and then diaa bawak ann sarapann untuk kitaaorang . waa , baiknyaa kau ? haaa ! tandaa mintaa maaf kott . mybe ? sarapan yangg diaa beli memang sedapp . best mmg best hari nihh . tp tiba2 jadi taa best pulakk bilaa dee seorang mamat yangg bernama asyiq nih . menganggu i . i ehh ? Aww . de ke patut time aku naa cuci tangan , dia pegi simbah air kat baju nan seluar aku . eishhhh ! habis basah kuyup =..=" kau taa malu ehh sengal ? kenapa hah sejak akhir2 nih kau ganggu aku ? kau taa reti duduk diam diam ehh ? ganggu anak dara orang jee . okayy . stop ceritaa pasal sengal tuhh . nih pasal farid , hariharan , faten and syafiqah . masa balikk kitaa orang singgah taman permainan (macam budak budak lagi) haih ! tp best ! haha ! sebab main buai utuk bby tuhh yg mcm bentuk pampers . pas tuhh lawan main buai (buai untuk orang dewasa bukan untuk bby) main jongkang jongkit . main tangkap tangkap gambar . wottwott ! memang happy lar ! lepas tuhh farid and hariharan balikk sebab naa pegii tuisyen and sebab daa hujan , faten , iejah and aku beli ice blogg . Aww , hujan hujan minum ais baikkk lar wookkk ! mengiggil i minum air ice blogg tuhh . n then hujan semakin lama semakinn lebat . kami punn balikkk ... ceritaa yang taa menarik sangat punn . harap korang enjoy tau tau ;D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...