about this girl :D

My photo
"Red Rose" Red is the color of which I will bear. Like the color of a rose it tells that I am true. For me to state anything else is quite false. My love for you runs more deep and more true than the glorius color of a red rose. It runs more deep than the bluest ocean or the widest sea. My love for you will always be there, even though I may not be. If you are to forgive me then the love that I have for you will pour over you and fill your veins untill the blood that now flows in them will now be my love. It is so strong that the moment that I stand up it knocks me down. I've never met anyone quite like you. You are the only thing that keeps me living. You are the only thing that is running through my body. My body, mind and soul are taken over by your power. Your love is the thing that makes my heart beat, Every second that you're not there it slows down 1 beat, When I hear your voice again my heart beats faster hoping for your return.

Wednesday, January 19, 2011

pada 17 haribulan 。。

sayang awak caca . yien happy jalan jalan nan awak sayang . thank you darling bb hantarkn yien pegi taman beladau . tapi kesian caca . sebab kena tunggu kt tempat ice blend sampai yien habis dating . macam macam dugaan kitaa kena ann yunk . kena hujan . pas tuhh kena kejutan anjing mengonggong , eish , suara yien memang sangat memukau mase minta tolong ann caca waktu anjing tuhh menggonggong . hihih . maklum lar , suara lepas nangis (disebabkn jantan ego tinggi) . lepas tuhh kita stay taman . waktu tuhh kita luah ann semuanya pasal jantan . dengar lagu jiwang . hihih .


pada 18 haribulan 。。

keluar lagi dua org anak dara nih . eish , taa reti naa duduk rumah diam diam . aha . hari tuhh kena beli reben and mangga utk kelas yien . kesian caca . dy kena temankn yien lg . jahatnya yien nih . saat memalukan hari tuhh , masa yien nan caca pegi world mart . heyy , malu tahap gaban . bilaa abg guard tuhh panggil . yien nan caca buat dun know jee . haha . padahal abg guard tuhh suruh letak beg kt luar (ingat ann naa ngurat , tuhh yang buat dun know) lepas tuhh . letak beg n pegi beli reben . lepas kuar dari world mart . pegi kedai prowell team pulak . apek cina dalam kedai tuhh macam naa usha kita ann caca (perasan) hihih . asyik senyum jee . tau lar dy ngah suka sebab kita beli reben nan mangga kt kedai dy . n then kita balik , mase balik depan world mart , de ke patut abg yg angkut barang utk kedai tuhh benti buat keje semata mata naa tnya yien nan caca soln mcm nih "ehh , awek awek .. naa pegi mane ?" yien nan caca buat dun know jee arh . lepas tuhh abg gatal tuhh sanggup pusing kt lori tuhh tnya soln sama , caca pon tolong jawab "naa balik rumah !" haha . gatal seyh abg tuhh . taa malu =.="
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...