about this girl :D

My photo
"Red Rose" Red is the color of which I will bear. Like the color of a rose it tells that I am true. For me to state anything else is quite false. My love for you runs more deep and more true than the glorius color of a red rose. It runs more deep than the bluest ocean or the widest sea. My love for you will always be there, even though I may not be. If you are to forgive me then the love that I have for you will pour over you and fill your veins untill the blood that now flows in them will now be my love. It is so strong that the moment that I stand up it knocks me down. I've never met anyone quite like you. You are the only thing that keeps me living. You are the only thing that is running through my body. My body, mind and soul are taken over by your power. Your love is the thing that makes my heart beat, Every second that you're not there it slows down 1 beat, When I hear your voice again my heart beats faster hoping for your return.

Tuesday, January 11, 2011

PADA PUKUL 2:33 PAGI .

 syee terbangunn darii tidoo. awkk naa tawuu taa kenapee syee terbangunn ? syee terbangunn sebab teringatkn awkk larr, syee call awkk lepas syee bangunn, semase berbuall dengan awkk, syee sangkee knn awkk beradaa dirumahh, rupaanyaa awkk beradaa diluarr, sye daa pesann kt awkk ann, jgn kuar tgh mlm. daa larr awkk tuhh tengahh sakitt. tapii napee awkk, napee buatt saya mcm nihh, napee taa dngarr cakapp syee. syee buatt semuaa nih demii kebaikknn awkk, bkn keburuknn, hati syee nih sakit snggt bila awkk taa dngar cakapp syee. bilaa syee taa dengar cakapp awkk, tawu pulakk awkk naa maraa syee, tapi awkk tuhh. urm. malass sye naa maraa awkk , klau maraa msukk telingaa kanan, kuar telingaa kirii, lebih baikk syee diamkn jee. syee akur. yg syee mmg kne dngr cakapp awk tapii awkk pon mesti dengarr cakapp syee. baruu adill. awkk lebihh pentingkn kwnn awkk darii syee. syee berbual dengan awkk semalamm mcam tunggul, lebih baikk smalamm syee taa perluu call awkk, menyakitkan hatii syee jee, syee tahuu kwnn lagii penting darii kekasihh. tapii jgn buatt syee mcm nihh. syee pon dee hatii dan perasaan. bila syee taa hirauknn awkk, awkk akn cakapp pd syee yg syee anggapp awkk taa pentingg, tapii bolee taa syee naa cakapp kt awkk yg awkk ponn anggapp syee taa pentingg ? bolee snggt ann awkk. tapii tape larr. syee mengalahh, syee maafkn awkk. air matta syee nih sentiasee mengalir bilaa kitaa gaduhh, nantii lame2 darah putih syee akn hilangg klauu syee selalu menangiss. walau bagaimana ponn pagi mse kitaa gaduhh, syee happy ! sebabb awkk pujukk syee, awkk mintaa maaf. awkkk daa sedar atss kesalahann awkk. cumaa satuu jee syee naa awkk tawuu, slme nih syee snggupp berkorbann demii awk, sentiasee maafkn atss semuaa kesalahann awkk sebabb syee terlaluu sayangknn awkk  ARIFFIN .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...