about this girl :D

My photo
"Red Rose" Red is the color of which I will bear. Like the color of a rose it tells that I am true. For me to state anything else is quite false. My love for you runs more deep and more true than the glorius color of a red rose. It runs more deep than the bluest ocean or the widest sea. My love for you will always be there, even though I may not be. If you are to forgive me then the love that I have for you will pour over you and fill your veins untill the blood that now flows in them will now be my love. It is so strong that the moment that I stand up it knocks me down. I've never met anyone quite like you. You are the only thing that keeps me living. You are the only thing that is running through my body. My body, mind and soul are taken over by your power. Your love is the thing that makes my heart beat, Every second that you're not there it slows down 1 beat, When I hear your voice again my heart beats faster hoping for your return.

Saturday, January 8, 2011

PEKAK KE ?

insiden antara dua manusia dimuka bumi....

masa on the way balik umah . seorang pakcik kena tahan dengan polis yang buat rod block .


polis : pakcik , boleh saya tengok LESEN ?
pakcik : duit brape SEN encik nk ? sepoSEN ? duapoSEN ?
polis : eish . bukan pakcik . saya cakap . saya nak tengok lesen PAKCIK .
pakcik : terima kasih jee lar encik . pakcik bukannya budak KECIK . pakcik boleh balik sorang-sorang .
polis : (garu helmet) . tak apa lar . bagi saya tengok KAD PENGENALAN ?
pakcik : LAN type writer tue ? eish . pakcik memang minat dy to . suara dy memang best...encik pon minat dy ke ? sama lar kita ye ? (ketawa manja)
polis : (dalam hati) . gila apa warga emas nih . urm . pakcik nih rumah kt MANA ?
pakcik : pernah lar dulu sekali pakcik masuk ISTANA . sultan panggil pakcik . maklum lar pakcik nih tok bomoh terhebat . hahaha .


polis to geram macam nak tembak je kepala pakcik to , tp sabar je . polis pon tanya lagi satu soalan yg bermain difikiran dy .


polis : pakcin nih PEKAK ye ?
tanpa fikirkan apa-apa , pakcik to pon jawab .


pakcik : pakcik memang PEKAK pon .
polis : &*@#>< !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...