about this girl :D

My photo
"Red Rose" Red is the color of which I will bear. Like the color of a rose it tells that I am true. For me to state anything else is quite false. My love for you runs more deep and more true than the glorius color of a red rose. It runs more deep than the bluest ocean or the widest sea. My love for you will always be there, even though I may not be. If you are to forgive me then the love that I have for you will pour over you and fill your veins untill the blood that now flows in them will now be my love. It is so strong that the moment that I stand up it knocks me down. I've never met anyone quite like you. You are the only thing that keeps me living. You are the only thing that is running through my body. My body, mind and soul are taken over by your power. Your love is the thing that makes my heart beat, Every second that you're not there it slows down 1 beat, When I hear your voice again my heart beats faster hoping for your return.

Sunday, March 20, 2011

kena buli

erghhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!! IDIOT punyaaa budak =..= dia ingat dia dah terlebih calcium (teramat tinggi) dia boleh buli aku sesuka hati ! no lar pakcikk . ceritaa nyaa bermulaa seperti ini . semalam cikgu hazizul sruh lukis bentuk rupa nama sendiri . contohnyaa macam logo lar . si asyiq yang jahat nih pegi buat logo "kenit design" eyy . menjengkelkann . aku tahu lar kau jealous sebabb taa kenit macam aku . haha ! dan hari ini pulaa dy buli aku lagi . hari nihh tak ada motivasi kat surau . semua pelajar perlu pergi ke kelas masing masing dan membersih ann kelas . asyiq kenaa lap papan kenyataan peribahasa kt belakang kelas . kebetulan aku duduk kat belakang . lepas dia cuci kain lap kat baldi tuhh , dia pegi lap kat kerusi aku . argghh ! bingit seyhhh . baru je lepas dapat kerusi dari kelas lain , daa dikotorkann . memang kejam kau asyiq . kemudiann . aku goyang goyang ann kerusi dia . tapi sayangnyaa eishhh dia taa jatuhh . taa puas hati lagi nihh >.< masa asyiq tadee aku letakk air kotor banyak2 kat kerusii dia . argghhhh ! taa jadi jugakk . dia dapat tahu kerusi dy basah disebabkann aku , and then yg buat aku makin geram , dy bole amik kerusi aku tukar dengan kerusi dy yangg basah tuhh . hurm , ape lahh nasib aku hari nihh . kau memang bernasib baikk asyiq . tape tape . aku senanyaa saje jee buat kau taa kenaa . maklum larr aku ann budak baik (perasan) . taa macam kau . AHA ! hari nih mybe hari aku , esok lusaa entah entah hari kauu pulakk ann . weeeee , kitaa tunggu sajeee yaaa ;DD
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...