about this girl :D

My photo
"Red Rose" Red is the color of which I will bear. Like the color of a rose it tells that I am true. For me to state anything else is quite false. My love for you runs more deep and more true than the glorius color of a red rose. It runs more deep than the bluest ocean or the widest sea. My love for you will always be there, even though I may not be. If you are to forgive me then the love that I have for you will pour over you and fill your veins untill the blood that now flows in them will now be my love. It is so strong that the moment that I stand up it knocks me down. I've never met anyone quite like you. You are the only thing that keeps me living. You are the only thing that is running through my body. My body, mind and soul are taken over by your power. Your love is the thing that makes my heart beat, Every second that you're not there it slows down 1 beat, When I hear your voice again my heart beats faster hoping for your return.

Wednesday, March 23, 2011

perempuan miang


Hey ! kau nih betina ke jantan ehh ? manusia or binatang ? dee hati dgn perasaan atau taa ? dee sikap hormat - menghormati atau taa ? wei , setakat muka cantik tapi perangai mcm banggang , baik taa pyh arh babe . kau naa kutuk-kutuk aku , padahal benda tuhh kau yg buat . mulut tuhh jgn naa mcm siall** sangat . tuhh lahh , kesalahan orang lain tahu kau naa cari , tp kesalahan kau taa pulak cari . lain kali jangan busy body hal orang ehh . jaga diri kau sendiri , taa payah jaga tepi kain orang lain . aku paling benci orang penyebok macam kau nih . kau ta bole ke taa ganggu kehidupan aku . ape saje yang ade pada aku . kau mesti naa jugak . seriously . aku memang tade mood dan masa untuk melayan kerenah kau mcm setan**. geram , sedih . sakit hati jee nan kau nih . ape - ape yang aku tolong kau dulu , kau taa penaa hargai . malahan kau kutuk aku macam nih . walauweeh , kejam kau ann betina . sampai sini jelahh aku cite pasal kau . aku taa naa kutuk kau banyak-banyak . takut nanti dapat dosa kering . haih , lgpn buat tangan aku penat je menaip pasal kau =,= waste my time betina .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...